Annet

“Blij dat ik ben mee gegaan!”

‘Dankjewel voor een paar hele mooie dagen. Het retreat was super goed georganiseerd en je merkt dat jij dit met veel passie doet! Ik ben heel blij dat ik mij heb opgegeven en het heeft mij meer rust gebracht dan ik van te voren hoopte.”